Potilastietojärjestelmä toimii
Aamupäivällä potilastietojärjestelmää vaivanneet ongelmat on korjattu.
Aamupäivällä potilastietojärjestelmää vaivanneet ongelmat on korjattu.
Potilastietojärjestelmän toimivuudessa on ongelmia. Järjestelmän ongelmat kattavat koko Kanta-Hämeen alueen. Ongelman aiheuttajaa selvitetään parasta aikaa.
Potilastietojärjestelmän ongelmat hidastavat puheluihin vastaamista. Lääkäreiden ja sairaanhoitajien vastaanotot toimivat, mutta kaikkia asioita ei saa hoidetuksi potilastietojärjestelmän ongelmien vuoksi. Kiireellisiin puheluihin vastataan. Pahoittelemme häiriötä.
Palvelinongelma on korjattu ja potilastietojärjestelmä toimii.
Potilastietojärjestelmässä on ongelmia, jotka haittaavat terveyskeskuksen palvelujen toimintaa. Teknistä ongelmaa selvitetään parhaillaan. Kiireettömissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä uudelleen huomenna. Pahoittelemme asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa.
Maaliskuussa viikolla 10 muutos saattaa aiheuttaa palveluissamme hitautta. Kiireettömät asiat, kuten reseptien uusinnat pyydämme hoitamaan hyvissä ajoin ennen viikkoa 10 tai vasta huhtikuulla. Huomioithan, että voit asioida meillä myös sähköisten palveluiden kautta. Tiedotteen saa klikkaamalla suurennettua
Kanta-Hämeessä yhdistetään alueen potilastietojärjestelmät yhdeksi kokonaisuudeksi. Samalla on otettu ensimmäiset askeleet kohti organisaatioiden kesken sovittuja yhteisiä toimintatapoja. Yhteinen potilastietojärjestelmä nopeuttaa ja sujuvoittaa hoitoprosesseja sekä parantaa potilasturvallisuutta tiedon saatavuuden ja käytettävyyden parantuessa. Asiakkaana tulet hyötymään potilastietojärjestelmien yhdistämisestä ja yhteisesti sovituista toimintamalleista sujuvampina hoitopolkuina organisaatiosta toiseen. Yhdistymisessä ovat mukana Kanta-Hämeen sairaanhoitopiiri, Hämeenlinnan, Hattulan, Janakkalan ja Riihimäen seudun … Lue lisää