Yleinen

Päivystys Pulssi77 ja vastaanotto ovat ruuhkautuneet koronavirustestauksen kysynnän lisääntyessä

Riihimäen terveyskeskuksen päivystys Pulssi77 ja vastaanotto ovat elokuun alusta lähtien ruuhkautuneet koronavirustestauksen kysynnän lisääntyessä. Asiakkaille tämä näkyy muun muassa pidempinä jonotusaikoina puhelinpalvelussa ja takaisinsoittojen viivästymisenä.  Koronaan liittyviä puheluita on jonossa tällä hetkellä 180 kpl ja puheluruuhkaa purkamassa on useita hoitajia. Tässä tilanteessa toivomme asiakkailtamme, että he eivät yritä saada yhteyttä terveyskeskukseen useiden eri kanavien kautta vaan valitsevat joko Omaolo.fi-palvelun tai puhelinpalvelut. Puhelinpalvelua käytettäessä  tulisi valita oireista riippuen vain yksi linja;  korona-, kiireellisen  tai kiireettömän hoidon linja. Tämä vähentää ruuhkaa ja ohjaa oikeat asiakkaat oikean hoidon piiriin. Pyydämme huomioimaan myös sen, että koronan näytteenottoon ei tule saapua ilman ajanvarausaikaa.

Pahoittelemme tilannetta ja toivomme asiakkailtamme kärsivällisyyttä. Teemme parhaamme, jotta ruuhkatilanne helpottuisi ja asiakaspalvelumme olisi sujuvaa koronatilanteesta huolimatta.



Kommentit on suljettu.